Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Neděle Říjen 5 18:02:52 CEST 2014

Hezký večer,

     když já už mám dvě :-) Jednu s hrotem a jednu s kleštěmi. Jinak
jsem větší část své "sbírky" již pustila do světa, protože byt není
nafukovací a místo je potřeba na jiné věci.

      Takže moc děkuji za nabídku, ale věřím tomu, že udělá radost
někomu jinému.

Saša Svobodová