[OT] Video za kazdou cenu

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 5 12:08:43 CEST 2014

 5.10.2014, 11:55:24

No a ted zkusme pohled z druhe strany.
Jste autorem. Napsat stranku textu vam trva dost dloho, protoze psani
vsemi deseti je vymirajici dovednost a i soucastne klavesnice jsou k
tomu dost nevhodne, o hatla-patla dotykaci ani nemluve.
Video jde udelat mnohem rychlej.
Druhou veci je autorska ochrana. Ctrl+C, Ctrl+V, zmenit podpis,
nadpis, datum a z recenze kterou jste vy pracne smolil pul dne, je
behem minuty recenze nekoho jineho. U videa tohle nejde.
No a do tretice, nekteri lide jsou exhibicioniste a video pro ne ma
mnohem vetsi pritazlivost nes psany text.
Ani me se zaplava videji nezamlouva, z duvodu jiz uvedenych, ale
dokazu pochopit, co k tomu autory vede.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz