[OT] Video za kazdou cenu

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Neděle Říjen 5 07:43:29 CEST 2014

Cau, v dobach ATARI byl Megabajt cizi nadavka :-)) I kdyz vlastne jsem si k nemu udelal 1/4 MB ROMdisk...

S pozdravem Raven

P.S. ja vim, ze to byl preklep

kdysi jsem na atari (64MB Ram) pouzival tabulkovy, textovy procesor, tiskl splasenym hrebikem (BT100) - a rychlost prace byla snad naprosto stejna, jako pod Win7 + 4GB Ram - snad jeste rychlejsi, protoze tam nezdrzoval zadny kaspersky, nebo java aplet.
PC se mne libil v dobe, kdy do bootu bylo mozne nahrat kousek assembleru (cca 255 bytu), ktery pocas startu 'promital' na obrazovce horici plameny. dnes podobny kousek neni snad mozne vtesnat pod stovky MB (a to jsem hodne optimisticky)

proste 'neco' je spatne. a v technice to neni

> No nic, jdu zase neco delat.
>
> Pavel Kutina

__konec souhlasneho vykriku__