[OT] Video za kazdou cenu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 5 06:22:57 CEST 2014

Zdravim,

> Ano, to je presne ono - "trpim" rychloctenim (nejakou beletrii v rozsahu
> 300-400 stranek dam pohodlne za vecer, samozrejme kdyz se mi libi), takze
> mam opravdu stranku na webu prohlednutou a "zaindexovanou" ve vterinach. U
> videa ta moznost neni, takze mne tenhle trend docela silne zdrzuje -
> narozdil od textu videu musim venovat nepretrzitou pozornost a to jak
> zrakem, tak sluchem. A jeste si k tomu nemuzu pustit svoji muziku...

Ano, naprosto a ve vsem s Vami souhlasim. Take ctu dosti rychle, ikdyz s
Vasimi parametry soutezit nemohu :-), ale spis jde o to, ze pri cteni se nutne
nemusi dodrzovat sekvencni pristup, proste na strance vidim tabulku nebo
nejaka cisla, tak je prectu jako prvni a pak treba ctu dal a nebo rovnou na
jejich zaklade reknu "tohle neni ono" a hledam dal.
  Abych uvedl nejaky priklad - potreboval jsem JEN A POUZE tu informaci,
kterak u nejakeho mne neznameho mobilniho telefonu vstoupit do recovery modu,
obvykle kombinace klaves tam nefungovaly. Tedy informaci, ktera by se vesla
i na 80sloupcovy derny stitek. A kvuli tomu jsem musel stahnout do mobilu
(bylo to venku, bez pevneho netu) cca 100MB video, ktere mi znacne posramotilo
datovy FUP, a jeste cca 10 minut poslouchat blaboly nejakeho cloveka, kterak
je nutno napred mit mobil nabity a instalovane posledni verze USB ovladacu
a vypnout antivirus a zapnout USB debug a ja nevim co vsechno, co pro mne
budto nebylo k nicemu, nebo jsem to davno vedel. Vlastni kouzelny trojhmat
byl popsan na cca 5sekundovem useku, takze ve 20minutovem videu by se fakt
jen obtizne hledal. Najit tuto informaci v textovem tvaru se mi ale kupodivu
nepovedlo...
  Samozrejme jsou tu taci, kteri reknou, ze to video jsem stahovat nemusel,
ze jsem mohl pockat, az budu doma u velkeho kompu, nebo ze to je na netu
urcite i v textu, jen ja neumim hledat. Ano, samozrejme budou mit pravdu,
nejspise ve vsech bodech. Jenze holt to cloveka frustruje a pak je treba
najit nejakou tu septaci vrbu, no a hledejte dneska ve svem okoli vrbu! Zato
ta konfera tu je, navic je i vikend, tak holt se sverime do konfery :-).

  Zdravi Pavel