[OT] Video za kazdou cenu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Říjen 5 00:26:14 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 5.10.2014 od Petr Tomasek:

> Třeba proto, že žádná normální recenze není k dispozici...

To není problém autora toho videa.

> No ale to člověk neví, dokud tu video-"recenzi" neshlédne.

Technické parametry najdeš na stránkách výrobce bez ohledu na to, co
obsahuje video s nějakou recenzí.

> Pokud člověk čeká, že tam budou zkušenosti a další informace, které
> se v datashitu (v lepším případě) nedočtete a nakonec jen
> odpapouškuje to, co je má výrobce v propagačních materiálech, tak je
> to xlosti, v tom nemohu, leč souhlasit.

Pavel si stěžoval, že čeká na většinu důležitých čísel, která tam
autor odříká. Nestěžoval si na to, že recenze stojí za prd. Za prd
může stát i webová stránka s textem a může si tam kdokoliv vymýšlet.

> A když alternativa není?

No to je přece tvůj problém, ne autora videorecenze. On ti nabízí
recenzi v nějaké podobě. A navíc zdarma. Jestli se ti nelíbí, tak se
na ni nedívej. Mně je jedno, jestli máš, nebo nemáš nějaké
alternativy. Může se ti to nelíbit, můžeš protestovat, ale to je tak
asi jediné, co můžeš dělat. Já mám názor jiný, mně se to zase líbí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem