[OT] Video za kazdou cenu

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Neděle Říjen 5 00:13:47 CEST 2014

> Neda mi to, abych si nepovzdechnul - svet se fakt asi zblaznil.

podpis

> Posledni
> dobou mam pocit, ze pokud neni nejaka informace uvedena ve videu, tak jako
> by nebyla. Ze je pravy opak pravdou, tedy ze pokud je informace ve videu,
> tak si ji google ani nevsimne, zrejme nikoho nevzrusuje.

YT nebo FB: kdo se neprezentuje na webu - neexistuje. selfpromotion leti svetem
a ze velky G neindexuje video?
nespolehal bych se na to - vzdyt i na RPI je mozne polozit otazku pres mikrofon a strycek hezky odpovi.
i kdyz zatim jenom anglicky.  podle mne to je jenom otazkou casu, kdy se prozenou videa pres 'akusticky indexator'.

> [...]
>
> Bohuzel tenhle trend je az nehezky obecny, za chvili uz nebude ani proc tam
> psat ta cisla, protoze je uz nikdo nebude umet precist...
>
> V tomhle ohledu mne vytacej ruzne "videorecenze", kdy autor dvacet minut
> predstavuje nejaky vyrobek. Takhle prijdu o dvacet minut casu, kdy musim
> pozorne koukat na video, navic ho jeste poslouchat a vnimat, protoze vetsinu
> dulezitych parametru tam autor pouze odrika, misto toho, abych si behem
> deseti vterin projel stranku a nasel prislusne cislo. Pokud by mne neco
> zaujalo, jeste si dve minuty budu prohlizet fotky a slus. Nechapu. A pije mi

od momentu, kdy jsem videl film Absurdistan (Idiocracy), uz mne to tak nejak netrapi (kecam, ale to neni podstatne).
clovek pak vidi, jak lidstvo degeneruje - kdysi jsme se naucili orpavit vsecho, co se dalo, bud tim, co dum dal, nebo si soucastku necim nahradit, vymyslet.
dnes se porochana vec proste zahodi a koupi novy.

kdysi jsem na atari (64MB Ram) pouzival tabulkovy, textovy procesor, tiskl splasenym hrebikem (BT100) - a rychlost prace byla snad naprosto stejna, jako pod Win7 + 4GB Ram - snad jeste rychlejsi, protoze tam nezdrzoval zadny kaspersky, nebo java aplet.
PC se mne libil v dobe, kdy do bootu bylo mozne nahrat kousek assembleru (cca 255 bytu), ktery pocas startu 'promital' na obrazovce horici plameny. dnes podobny kousek neni snad mozne vtesnat pod stovky MB (a to jsem hodne optimisticky)

proste 'neco' je spatne. a v technice to neni

> No nic, jdu zase neco delat.
>
> Pavel Kutina

__konec souhlasneho vykriku__
  Sam