kouzelna elektronicka krabicka pro trilete dite?

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Sobota Říjen 4 22:19:56 CEST 2014

Zdravim,

'kouzelnych krabicek' jsem uz delal nekolik. s kazdou z nich si pani potomkove docela vyhrali:
- prvni byla velice jednoducha mala krabicka: dva packove vypinace: jeden zapinal blikac vypreparovany z nejakeho cinskeho smejdu (cervena, zluta, zelena a modra LEDka rychle a 'nahodne' blikajici pod matnym plexisklem), druhy motorek (vrneni a vibrace)
- druha byla sofistikovanejsi, vetsi a bytelnejsi: 4 barevne packove vypinace (cervena, zluta, zelena, modra) ktere spinaly LEDky prislusne barvy pod tlacitky od zvoncu. zvoncove kontakty zas napojene na blikacky (dalsi cinsky nesmysl, co padl 'za vlast') a motorek
- pak byly zas dve male krabicky: 4 vypinace na 4 barevne ledky - kluci cele hodiny 'ridili' kosmickou lod, ponorku, ... k tomu jsem jim casem pridelal jeden 'centralni panel' (takove ty hodne stare otocne vypinace) - a ze to neblikalo, nesvitilo, absolutne jim navadilo

pred pulrokem jsem premyslel to udelat trochu interaktivneji: kdyz jeden zaplne cervenou packu, druhemu se rozsviti cervena ledka (atd) (prepojeni: IR, ci kabel) + nejake dalsi veci jako interkom, ci prepojeni na 'neco' v pokojicku (svetylka na poicce, zvukova aparatura, kde se rpehraji nejake zvuky ... ale pak jsem nasel toto:

http://makezine.com/video/making-fun-mission-control-desk/
http://makezine.com/video/making-fun-kids-room-spacecraft/

a najednou jsem si zacal pripadat jako naprosty zabar

:)

  Sam