vikend: vysokozdvizny vozik

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 4 21:52:09 CEST 2014

Pripada mi to, ze byl demontovany ochranny ram na tom voziku vlevo a nyni
jej usazuji zpet - ze by se nekde o ten kousek nevesel do profilu, kdyz
zavazeli ten vyparnik klimatizace (ci co to je) na misto?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 04, 2014 12:04 PM
Subject: vikend: vysokozdvizny vozik

tento pohlad sa mi naskytol vcera. Mozno Lada vysvetli o co ide :-)))

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/vozik.jpg

pri stene je nejaka krabica, ktoru asi chceli zdvihnut vysokozdviznym
vozikom. Potom dosiel druhy, vacsi. A skoro to vyzera ze chce pomocou
specialneho nastavca zdvihnut ten prvy vozik aj s bremenom :-P
Dolezite je mat prilbu.

b.