MECH: Jak na otvory do plechu tl 0,4mm

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 2 23:03:08 CEST 2014

 2.10.2014, 22:55:53

Predvrtam beznym vrtakem 3-4mm a pak zvetsuju na potrebny prumer
kuzelovou frezou, neco jako je tato:
http://www.verko.cz/technicka-freza-hss-kuzelova-tvar-g-10989/
Zarucene se nekousne, ale dela na vnitrni strane takovej vyraznej
otlak. Nekdy je to vyhoda - zpevneni plechu kolem diry, vetsnou to ale
musi pryc, kdyz je pristup, tak kuzelovym zahlubnikem, kdyz neni, tak
pilnikem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz