Zvonek s LED (blikání po stisku)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 2 18:02:49 CEST 2014

Prozradím,

na obyčejné prázdné AVR potřebujete programátor  a jako programovací
jazyk máte 2 možnosti:
asm  a nebo C.
Obě varianty nejsou pro úplného začátečníka na jedno odpoledne
(minimálně jak správně zinicializovat CPU je na déle.)
U Arduina bych tomu věřil že to úplný laik zvládne, ale u prázdného CPU ne.

Na druhou stranu na PICAXE vám stačí seriový převodník a 2 odpory.
Všechny potřebné informace jsou dostupné v jednom dokumentu a v češtině,
což je nesporná výhoda.

Člověku, který nic podobného neprogramoval nebude za těžko vydat 50Kč
místo 25Kč, bude mu stačit, že to velmi snadno a rychle "naprogramuje".

Věřit mi nemusíte, ale je to tak. Sám jsem tím prošel.

Petr