NFC tagy how-to?

Čtvrtek Říjen 2 09:21:54 CEST 2014

>Jinak o prolamování tady asi nemá moc smysl hovořit. Původní tazatel
se ptal na použití karty jen jako klíče, tedy předpokládám jen jako

Tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Prave jednoznacna a nepodvrzitelna
identifikace tagu je zaklad bezpecnosti. Cili me naopak jde o to, ktery z
chipu se umi identifikovat za pouziti nejake silnejsi kryptografie tzn.
identifikace probiha treba takto.
Tag ze zahlasi ahoj jsem Pepa , ctecka odpovi  "nahodnym" kodem, ktery musi
tag Pepa prohnat sifrou a pokud je odpoved "spravna" ma ctecka za to, ze je
pepa pepou na ne neco jineho.
Simulovat cokoliv radioveho neni problem, napriklad zde mate za par set$ hw
ktery umi vysilat co chcete od 125kHz do 13.56MHz.
http://ryscc.com/products/PM3NKD/
K ruznym hotovym cteckam.
Cist z UARTu ctecky umim, nejde mi o to mit ctecku,ale o to se a) neco
naucit  a az b) dopracovat se k ctecce respektive kodu,ktery v mem MCU bude
umet cist stejne treba jako ta ctecka od SOS coz tak jako tak neni nic
jienho nez mnou nazacatku zminena 1$ ctecka s MFRC522 + malickaty x52
LPC932.
Jiank se mi diky cinskym soudruhum podarilo sehnat nekolik vzorovych
prikladu vcetne kodu pro rizeni MFRC522.
Zrovna jsem prelozil kod pro tuto ctecku + AT89S52, na terminalu v PC se to
prihlasi a pokud bude pripojena ctecka melo by to vracet typ tagy a jeho Id.
na investici 70Kc + nenapsani ani radku kodu to zatim hodnotim kladne.
Ma ctecka lezi zatim naposte v cine a tak aspon cinsky obrazek
http://i.imgur.com/vZgZV7C.png