Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 2 00:38:57 CEST 2014

 2.10.2014, 0:27:42

Diskretni ? No taky to jde - jeden AKO co blika = 2T, 2C, 4R; jeden
MKO ktery urcuje jak dlouho to bude blikat = 2T, 1C, 4R; neco na
spojeni dohromady, treba 2D.
Nebo mene diskretni s IC, napr. 556, LM358, ano i s CMOS4xxx to jde.
IMHO cesta nejmensiho odporu vede pred
snalosti/zkusenosti/praxi/suplik
realizatora, v mem pripade by to bolo asi bylo nejake Arduino mini, u
nekoho jineho treba PIC, Atmel, ARM32......

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz