NFC tagy how-to?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Říjen 1 15:56:45 CEST 2014

Zkusili jsme pro Mifare minimalne 2 dalsi (a levnejsi) moduly a vzdy s
tim byl nejaky problem.
Pro bezne S50 staci levnejsi verze:
http://www.stronglink-rfid.com/en/rfid-modules/sl031.html
ale chapu ze je porad za 18 USD, tedy 5x drazsi. Zase na jednorazovou
akci by to nemuselo vadit.
Ten modul z eBay neposkytuje ten komfort a musi se ridit (a vedet jak
ridit).

Martin Hanek