Re: OT: dřevozplyňující kotle.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 1 14:22:36 CEST 2014

Měl jsem podobnou zkušenost s plynovým kondenzačním kotlem.
Taky jsem dostal informaci, že mi to musí zapojit certifikovaná firma.
A ta když kotel nebyl koupený od nich, tak za to chtěli nechutné peníze.
Tak jsem si kotel připojil sám, a už 3 roku si spokojeně užívám celkem
levného tepla.

PL

************************************

From: "cin" <cin na quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 01, 2014 2:06 PM
Subject: Re: OT: dřevozplyňující kotle.

Tak pod tohle se mohu podepsat!
Čerstvá zkušenost:
začátkem  září  mi  místní topenáři instalovali nový kotel (automat na
uhlí).   Perfektní   a  rychlá   práce.  Bohužel  zapojení,  nastavení
regulace a první zátop musela provést jiná firma, která  má od výrobce
kotle certifikát a tudíž může jako jediná vyplnit záruční list.
Přijeli  dva  maníci, kteří zapojili  dvě oběhová čerpadla a vyplnili
záruční  list.  Na  můj  dotaz, kde je přístup k čištění teplosměnných
ploch,  jak přetmelit retortu apod. odpověděli že oni jsou elektrikáři
a ne topenáři. Nastavení parametrů regulace nechali v defaultu (!)
Regulaci jsem si nastavil sám a se zbytkem pomohla a poradila  původní
firma, která kotel instalovala a měla bohaté zkušenosti, ale bohužel
neměla certifikát od výrobce...

L.