NFC tagy how-to?

Středa Říjen 1 10:37:53 CEST 2014

Vcera jsme nevydrzel a koupil
http://www.ebay.com/itm/2014-New-MFRC-522-RC522-RFID-Reader-IC-Card-Proximity-Module-With-S50-key-Chain-/351100221281?pt=AU_Home_Personal_Security&hash=item51bf343761
no nekupte to za ty prachy , kdyz
http://cz.farnell.com/nxp/mfrc52201hn1-151/rfid-reader-13-56mhz-hvqfn-32/dp/2400529
Kdyz to clovek vidi propada depresim z toho kam se ritime.

V kazdem pripade zacinam kompletovat informace z tohoto "oboru"
Poradite kde najit takove zakladni info jak zacit,jak komunikovat s tagem
atd. ?

Predevsim by me ale zajimalo jak je to z bezpecnosti, tedy ktery NFC tag
chip umoznuje silnejsi kryptografii pri prenosu ID.
Jde mi ciste o pouziti tagu jako klice tedy o to, aby neslo virobit kopii.
Co jsem zatim vycetl tak chipy jako NTAG203 asi neni problem simulovat ,
obsahuji jen EEPROM, ale jiz u Mifare S50 se zminuje cryptograficka
jednotla.
Mate s tim nekdo zkusnosti?
Cekal jsmne na strankach vyrobce priklady implementace a vzorove projekty,
ale bud je taji nebo nevim.