SIM900 modul z ciny

Středa Říjen 1 10:21:51 CEST 2014

Si takto, SIM900A a SIM900  se skutecen primarne lisi v tom, ze 900A je
2band a  900 4 band, pricemz u 900A chybí frekvence pouzivane snad jen v
jizni americe.Z toho by se mohlo zdat, ze v EU by nemel byt problem s 900A.
Bohuzel vyrobce si nechtel kazit ksefty s "bohatymi" evropany a tak prodava
900A s zamcenym MMC, seznam viz.
http://ulozto.cz/xKk31ZKp/sim900a-supported-mcc-list-v1-00-pdf
Ano je to zalezitost fw a u nektrych verzi skutecne neni poroblem
preflesovanim odblokovat, u velkych zakazek se da dokonce objednat SIM900A
s  "customized" fw pro EU ale u jinych urcenych pro vnirocinsky trh vede
preflesovani k zcihlovani modulu.
Vyrobce pravdepodobne upravil boot loader u in china modulu, aby se
nerexportovaly a nekazily trh v EU.
SIM900A se v cine prodava typicky za 33Y tedy tj cca 110Kc.
SIM900 se da sehnat za cca 8$ + cca 2$ postovne.
Cinan od ktereho moduly beru tvrdi, ze u novych revizi SIM900A zatim
preflesovani na fw SIM900 nejde, ala mozna keca aby mi prodal drazsi 900
:-)
To mi pripomina, musim objednat SIM900 a tak pokud ma nekdo problem s
nakupovanim  v cine asi by nebyl problem vzit o par ks vice, pripadne to
tak v CR zaslat v obalce a to treba i se slotem na SIM , antenkou,
konektorty atd.