Re: OT: dřevozplyňující kotle.

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Říjen 1 06:21:13 CEST 2014

Lesy řídkou snad jen lokálně, na ostravsku je dřeva dost, smrkové lesy se
musí obměnit, protože snad všechny smrky nad 100let jsou vespod nahnilé.
Problém je spíše poctivost prodejců dřeva. Koupíte smrk a dovezou vám
polovinu várky shnilou, metry nesedí nikdy. Nebo třeba do Atmosu se vejde
52cm poleno, objednal jsem 50cm, polovina dodávky byla 60cm, takže pila a
řezat 10cm kolečka. Nakonec jsem zakotvil u jednoho prodejce který vozí
pěkné dřevo ale v metrovce takže vždy akce na dvě odpoledne pila + štípačka.
Co se týče webu tzb-info a elektrika.cz, tak tam snad na jakýkoliv dotaz je
hned první odpověď ve stylu přenechte to odborníkům....
Karel