OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Neděle Listopad 30 20:17:10 CET 2014

Hezký večer,

	toto je klasická závada elektronkového snímače kamery a vlastně i
klasické obrazovky (snímací elektronika i obrazovka jsou si velmi
podobné). U polovodičového snímače by k tomu docházet prý nemělo. Tak
nevím. Ale u LCD monitorů by k tomu také docházet nemělo a zde se
vyskytuje dostatek důvěryhodných pozorovatelů opaku :-)

Saša Svobodová