OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Neděle Listopad 30 20:00:05 CET 2014

Pred 10 roky se me dostala do ruky kamera z bezpečnostního systému z
muzea. Tato kamera byla namířena mírně na okno. Asi po celou dobu jejího
života snímala toto okno a expozice v té místnosti. Když jsem si ji pustil
a zastinil objektiv, tak na monitoru bylo poměrně dobře vidět okno ( že
bylo dvojté) i jednotlivé skříně v místnosti. Zřejmvě se s ničím nepohlo a
vypalilo do snímače kamery.

JL