Re: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 29 22:45:06 CET 2014

Původně jsem napsal tuto odpověď:

Jak by mělo plynout z formulace užívající jednotné číslo, vítěz byl jen
jeden.

Ale před odesláním mi došlo, že nad 300 byly dva:

Jeden velmi starej, co to žral když byl bez signálu a druhej novější, kterej
byl velkej a kus přes 300 žral při bílé obrazovce.

:-)

PH

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>

"Původní zpráva ze dne 29.11.2014 od Pavel Hudeček:

> Mezi monitory jsem narazil i na rekordmana, což byl velký, ale starý
> monitor, který s černým obrazem žral asi 150 VA, s bílým přes 250 a
> bez signálu začal pískat, žerouce téměř přesně 300:-)

A kolik jich tedy žralo těch 300 VA?"