OT Svérázný setric obrazovky pro radost :-)

Sobota Listopad 29 21:26:38 CET 2014

Hezký večer,

	nějak se mi nezdá, že to je chyba linuxového stroje ;-)

	No a také se mi nezdá, že by to mohla být nějaká katastrofa, vždyť ten
podivný soubor je v adresáři a navíc ve sdíleném adresáři na síti, to by
nemělo mít zhoubný vliv. Takže mazadlo by mělo poznat, že to je jeden
podivný soubor, navíc daleko.

Saša Svobodová