Re: OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 29 10:51:37 CET 2014

Na to ale treba vyhlasit projekt, urobit studiu, ziadat dotacie, minut dotacie, najst toho robosa co diodu namontuje, k nemu manazera, bezpecaka, analytika. S usporami nie je sranda.
Ale screensaver je vyborny napad. Nahodne by sa mal operatorom prehadzovat obsah na monitoroch, tak ako to robia v supermarketoch. Usetri sa za vymenu vypalenych monitorov, bude ich to drzat stale v strehu a dokonca sa im zlepsi zdravie ako budu behat a hladat kde je prislusny parameter :-)