Re: OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Listopad 29 10:35:52 CET 2014

Takze je tam stale ten isty obraz, len kontrolka sa raz za uhorsky rok
zmeni zo zelenej na cervenu.
Nedalo by sa to riesit tym, ze by sa obrazok vytlacil na papier a vo
vhodnom mieste by sa tam prestrcila dvojfarebna LED?

Balu, byt tebou, skusil by som tento navrh pretlacit, lebo ekologia a
take tie zvasty. ;-)