1-wire slave vlastni pouziti

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 29 08:59:42 CET 2014

Patent obecně platí jen na teritoriu, kde jsou zaplacené příslušné
poplatky národnímu patentovému úřadu.
Pokud patent neplatí v ČR a vy to nechcete vyvážet, nic neporušujete.
Pokud byste to chtěl vyvést, je třeba
řešit konkrétní zemi.
Jestli víte číslo patentu, detaily se dají dohledat tady:
http://www.epo.org/searching/free/espacenet.html