OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Sobota Listopad 29 08:38:03 CET 2014

Dobré ránko,

     náhodou jsem našla tento program, tedy spíše šetřič obrazovky,
http://sourceforge.net/projects/scandisksaver/a připadá mi to tak
uhozené, že se nemůžu nepodělit :-)

     Lidé z Unixového světa to asi neocení, ale tak už to holt chodí ;-)

     Tak mne tak napadá, mají dneska šetřiče vůbec nějaký význam? Dříve
měli, ale kdo dneska ještě používá monitor s klasickou obrazovkou? U
plazmového displeje jejich použití asi také bude mít význam, ale je
otázkou, jak rychle plazmový displej degraduje stále stejný obraz. U LCD
monitorů to asi význam nemá, nebo i tento typ displejů slábne při
zobrazování stejného obrazu? Nemyslím tedy výbojky na podsvícení, ale
vlastní displej.

Saša Svobodová