OT: komerce Velkoobchody.

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 28 22:24:11 CET 2014

Úplně stejné je to ve stavebninách, dají Vám slevu 30,40 i 50% pokud máte
odběry, i bez ič. U elektra silnoproud jsem třeba nakupoval u elima.cz bez
ič a bez registrace za stejnou cenu jakou měli kolegové elektrikáři (kteří
se tím živí) ve velkoobchodě. Je to jen o tom kolik chce mít majitel firmy
zisk.
K těm TV, zkuste se podívat na ceny v polsku např. www.ceneo.pl případně
německo, rakousko. Ale je mizerný kurz.
K.