OT: Zablokované vlákno HW news v TB

Pátek Listopad 28 20:15:52 CET 2014

Dobrý večer,

     při hledání jednoho slova se mi podařilo nějak si zablokovat jedno
vlákno zde v HW news a nevím, jak to vlákno zase odblokovat. Přišla jsem
na to, že za to může klávesa "k" čímž dám TB pokyn k ignorování vlákna.
Ale já to chci zrušit a to nikde v nápovědě nenacházím. Tedy nacházím
tam to, že k tomu slouží opět "k" ale jaksi není jasné, jak mám
ignorované vlákno označit, když jej nevidím.

     Došlo k tomu tak, že jsem chtěla psát "konecny", ale kurzor byl
mimo zadávací pole (dříve to měl každý inteligentní program vyřešené
tak, že když jsem stiskla Ctrl+F, tak kurzor skočil rovnou do toho pole,
ale dneska to tak není :-/ ) a problém byl na světě.

     Přitom, když hledám ve zprávách, tak tam ty zprávy TB určitě vidí,
píše mi, kolik jich našel. Ale pořád nevím, jak je zobrazit. Výsledek je
na malilinkatém obrázku v příloze.

     Bude to asi jednoduché až banální, ale nic rozumného jsem nenašla a
nechce se mi toho dalšími pokusy zablokovat více.

     Napadá, prosím, někoho řešení?

Saša Svobodová

PS: TB 31.2.0 na Windows XP SP3