OT: komerce Velkoobchody.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 28 20:14:06 CET 2014

Celý problém je v objemu. Když budete z velkoobchodu brát každý měsíc za
100kKč, tak se dostanete na nějaké "D1" ceny a pak se dá lecos nakoupit
levněji.

Ty internetove obchody jsou levné hlavně kvůli tomu - mají velké obraty
a tím jim dodavatelé dávají levněji/ množstevní slevy.

  Je to jen o tomhle.

Např. instalace TV/SAT třeba o 8 bytech ( *2 přípojky) může být od
nějaké firmy tak drahá i s prací, jako vy nakoupíte jenom materiál -
vlastní zkušenost.