Re: Jak zesílit piezo

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 28 20:11:05 CET 2014

 28.11.2014, 20:05:03

To piezo ma nejakej rezonancni kmitocet (mechanicky), kdyz k nemu date
civku, tak ta bude s kapacitou pieza zase mit nejakej rezonancni
kmitocet, a do tretice tu jeste mate kmitocet budiciho signalu.
Pokud budou vsechny kmitocty shodne, tak vzroste jen hlasitost, ton se
nezmeni, ale pokud budou rozdilne, bude se "barva" tonu menit podle
toho kolik ktereho kmitoctu ve vysledku bude, i kdyz hlavni frekvence
muze byt konstantni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz