RE: [OT] Přestavba myčky nádobí na zástavnou

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 28 16:15:47 CET 2014

Nevím, co je to za linku, ale ty moderní mají lepený korpus, takže by mohlo
jít ten samý matroš nalepit na dvířka té nezástavné myčky? Ten matroš by měl
být tak tenkej, že to nebude bránit zavírání. Pokud je linka dřevěná, tak je
to asi blbý.