Wear leveling pro AT45DBxxx

Pátek Listopad 28 15:33:41 CET 2014

Taky mam ten dojem, ze nic o nejakem stavovem bytu jsem tam nenasel -
nakonec jedina operace, ktera automaticky neprovede erase je

BUFFER TO MAIN MEMORY PAGE PROGRAM WITHOUT
BUILT-IN ERASE: A previously erased page within
main memory can be programmed with the contents of
either buffer 1 or buffer 2.

Takze se take predpoklada predchozi smazani. Ostatni operace zapisu
provadeji mazani automaticky.
Jaka je architektura netusim, predpokladam, ze byte je dost mala
jednotka pro jednotlivou W operaci, 528B zas bude asi moc.... Ze to bude
inteligentne vynechavat programovani shodneho obsahu nebo jednickovych
bitu bych nespolehal.
Jestli je SLC nebo MLC je mi celkem jedno, spis me prekvapilo, ze primo
v DS neni uveden pocet E/W cyklu, aspon jsem jej nenasel. Jinde jsem
nasel hodnotu 100000.