Re: Jak vyčistit optiku (bylo Re: Pentacon Aspectomat j24b)

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pátek Listopad 28 14:14:40 CET 2014

take hezke patecni odpoledne,

pokud se to da vyndat a ponorit do neceho, idealni je ultrazvuk s jejcih originalnim cisticim sajrajtem. Pouzivam a funguje to skvele

tm