Re: Jak zesílit piezo

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Listopad 28 13:33:08 CET 2014

Výstup z PICAXE, na piezo bez generátoru(malý váleček cca 9mm v černém
obalu). Přehrává tóny o tůzných kmitočtech. Zkusil jsem tam fláknout jednu
BC547ku co jsem měl poruce a je to o dost silnější. Ale ne tak jak bych si
představoval.
MZ

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 28, 2014 12:18 PM
Subject: Re: Jak zesílit piezo

Zdravim,
  to TAKTO.. Vy to chcete na VÝSTUPU... To jsem nepochopil úplně dobře,
takže
moje původní odpověď je úplně mimo, chápal jsem to, že snímate nějaký zvuk
piezem.
  Co to piezo hraje ? Jsou to tóny různé výšky, nebo jen jednoduchý beep ?
Pokud jen jedna frekvence, někdy lze využít rezonance - do série dát cívečku
vhodné indukčnosti.
  Zdraví Pavel