OT - vodik z atmosfery

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 28 12:35:46 CET 2014

Takže jsem měl pravdu, je to OZE. Dokonce přesně víme, za jak dlouho je O:-)

Jen je škoda, že jsem neměl pravdu s tím prvním nápadem, kdy by to byl ten
hezký, užitečný, do baťůžku. 110 nm volné dráhy z toho dělá ten důvěrně
známý z EU, který si představuji cca takto:

Za dotace se postaví veliké monstrum na hřebenu hor (něco jako větrník, jen
na menším sloupu a místo vrtule bude ta "černá harmonika", nebo "houba" z
grafenových nanotrubiček). Hlavní proklamovaná výhodnost bude kromě OZ ještě
vytvoření velkého množství pracovních míst, což budou hlavně čističi, aby se
to nezanášelo. Hlavní ekonomická výhoda pro investory bude samozřejmě
důvěrně známá garantovaná výkupní cena.

PH

Od: konfera na efton.sk(mailto:konfera na efton.sk)

"http://www.gazeta.ru/science/2014/11/26_a_6316617.shtml

Понимаете вы русский?

> To je všecko moc pěkný až na to, že ten filtr je schopný sebrat atom
> vodíku molekule vody.

А там этого совсем не пишется.

> Při získávání ze vzduchu, kde
> píšoou AŽ 1%,

«В атмосфере довольно много водорода, и каждые сто лет он
восстанавливается. И 1% этого водорода мы можем даром получать из
атмосферы»"