[OT] Doporučte prosím vestavnou troubu

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 28 06:53:26 CET 2014

Pěkný den, chtěl bych poprosit ty, kteří si v nedávné době dělali výběr
vestavné pečící trouby (na jídlo nikoliv plošňáky) jestli by se nepodělili
se svým výsledkem výběru s ohledem cena/výkon. Měl jsem vybranou Whirpool
AKZM660 IX, ale než jsem ji objednal tak už je jen doprodej a navíc
zdražila. Nový nástupce 6600 IX je zase zatím příliš drahý.
Požadavek je 65 - 75L, ventilátor, horní spodní, kruhové, chlazená dvířka,
nějaká ta inteligence, program na chleb/pizza, případně funkce jako
udržování v teple, kynutí, pyrolýza. Značky Bosch,Siemens, Electrolux,
AEG,Whirpool, cena do 15 českých.
Děkuji
Karel