Osciloskop Bitscope Micro

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Listopad 27 11:33:26 CET 2014

Osobne pokud muzu poradit bych radeji prisetril a koupil "normalni" osciloskop. To ovladani knofliky ma neco do sebe.
Koupil jsem si na hrani DSO QUAD a opravdu je to jen na hrani. Ovladani hruza.

Podivejte se treba tady http://www.silcon.cz/index.php?route=product/category&path=20_26
Pokud se podivam na nejlevnejsi tak za cca 8tis s DPH mate osciloskop rozsiritelny az do 100MHz se dvema sondama.
Jinak to by asi chtelo projit a vybrat dle parametru a ceny.
Silcon muzu doprucit, perfektni domluva, kupoval jsem tam osciloskop a generator vzdy s rozsirenim a naprosta spokojenost.

J.S.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, November 27, 2014 11:09 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Osciloskop Bitscope Micro

Zdravím,

uvažuju o:

BITSCOPE  BITSCOPE MICRO  OSCILLOSCOPE, 2CH, 20MHZ, 40MSPS

když jsou ty vánoce. :-)  Taktéž na Farnellu.

Chci se zeptat, zda má někdo s tím nějakou zkušenost. Mám to na takovéto příležitostné měření,
několikrát za rok, sem tam okouknout seriovou linku, kouknout na napájení, jestli jsou kondenzátory OK atd.

Samozřejmně, že by se mi líbil například nějaký Rigol, ale jednak na to nemám finance ani využití.

Je nějaký důvod proč to na příležitostné měření není použitlené?
Nebo naopak?

Díky

Petr