Pentacon Aspectomat j24b

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 27 05:12:40 CET 2014

Zdravim,
  pisete, ze oba jsou na dalkove ovladani :-). Tak to jen malicko upresnuji,
hlavne proto, ze Alexandra puvodne psala, ze jeden z nich s jejim ovladanim
JENOM zaostruje (pokud tak lze pochopit vetu "V té druhé funguje je
zaostřování", chapu to tak, ze tam chybi n), zatimco druhy zase tedy asi jenom
posunuje.
    Pavel