Re: Nákup laminovacího negativního fotoresistu v SR/ČR

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Listopad 26 20:44:41 CET 2014

Najvyssia trieda by mal byt modry, ale mam to z druhej ruky. Kazdopadne
drzal dobre, med sa z neho nelupala lahko.
DPS s nanesenou fotocitlivou vrstvou sme kupovali v CH-Printe, boli tiez
celkom ochotny.