meranie polohy

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Listopad 26 19:49:49 CET 2014

Zdravim,

potreboval by som merat polohu klietky valiveho loziska. Stacili by mi aspon suradnice (x,y,z) stredu (taziska) tej klietky. s frekvenciou okolo 5Khz pri otacajucom sa lozisku. Klietka sa z nulovej polohy vychyluje par desatin mm (dosledkom vole). Presnost aspon na 0.01. lepsie na 0.001mm.
Samostatne meranie by nemalo ovplyvnit vlastny pohyb klietky, takze nieco bezdotykove.
Nevedeli by ste prosim poradit aky system na to meranie pouzit alebo nestretli ste sa niekto s podobnym problemom?

Mal som taku predstavu, pripevnit o klietku nejaky valec a snimat jeho polohu viacerymi sensormi, napr
http://www.micro-epsilon.com/displacement-position-sensors/laser-sensor/index.html
ale velmi sa mi to nevidi.....

dakujem,
michal