OT [emocie]: NENAVIDIM PIC!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 26 18:19:20 CET 2014

No jasne, shadow, a vyplytvas na to daleko viac tranzistorov nez ti dementi
usetrili. Naviac mne to bezi na nizkych hodinach a ide mi o kazdy takt,
takze si nemozem dovolit hoblovat naviac z/do pamate (ci ako PICkari
hovoria, register fajlu).

Pozeram, ze na 12F1501 to uz fixli dodatocnym LATCH registrom... To trvalo.

wek