Detekce vadných via v paralelní řadě na PCB?

balu@home balu na k-net.fr
Středa Listopad 26 17:28:23 CET 2014

V tomto pripade bude asi komplikovane merat S11. Pri priemere diery
0.4mm a velkosti substratu 15x25mm mi pride celkom tazke natlacit tam 80
dier :-)
Posli mi prosim fotku (sukromne), celkom ma to zaujima. Uz som podobne
anteny pripojene priamo ku fotodiode videl, je to suprova vec.
b.