Re: Nákup laminovacího negativního fotoresistu v SR/ČR

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 26 16:15:58 CET 2014

 26.11.2014, 16:07:29

Prokov definovaně ohřád, např. impulsem laseru a IR kamerou sledovat
teplotní odezvu.
IMHO asi nejspolehlivější způsob, ale též nejnáročnější, na vybavení i
know-how.
Nebo měřit odpor z obou stran prokovu mikroohmmetrem, ale může se
stát, že přitlačením hrotů se vadný prokov spojí a po oddálení zase
rozpojí.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz