Inbusy M3,5 k Merkuru...

Středa Listopad 26 09:05:45 CET 2014

Kdybyste jinde neuspěl a fakt byste po nich tak toužil, tak já mám dvě krabice č.8 a
pár menších. Jsou v nich ty imbusy, asi bych byl ochotný je vyměnit za drážkové.
(křížák ne, to by se pak pletlo s M3/M4 když se občas potkají)
Nevím ale, kolik jich tam je, možná ani nebyly ve všech krabicích, už jsem to dlouho
neměl v ruce.

Stejně jsem těmhle malým imbusům na chuť nikdy nepřišel, tak by to bylo win-win.

D.O.