Pentacon Aspectomat j24b

Středa Listopad 26 08:13:29 CET 2014

Dobré ránko,

	tak to byl jen takový nápad, ono to promítání má něco do sebe samo o
sobě a věřím, že děcka budou koukat na zjevení, co to vlastně je :-)

	Ale stejně to zkusím, ne že ne :-) A pak to asi dopadne tak, že se
obrázky donesou do firmy, kde to umí udělat. Ačkoli, jak znám mamku, tak
se tam nedonesou...

Saša Svobodová