OT: Jak oživit tablet. Bylo: Re: OT: chybne heslo na ACER Iconia Tab A100

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 26 07:53:14 CET 2014

Dobrý den,
zkusím se přiživit na vlákně. Dostal se mi do ruky tablet Medion Lifetab
P9516, což je údajně stejný HW jako Lenovo Ideapad K1 a možná další.

Tablet šel zapnout a při náběhu se kouslo logo Nvidia a i zvuk. Zkoušel
jsem vše možné co jsem na netu našel a teď jsem ve stavu, že se kousne
při logu Medion.

Jelikož nemám s tablety s Androidem žádné zkušenosti, tak jsem spíše
tápal, ale dostal jsem se k CWM bootloaderu, APX módu, programu nvflash
atd. Našel jsem dokonce rescue CD v linuxu, kde jsou různé utility.
Problém je myslím v tom, že nevím co tam bylo za verzi Androidu. Taky
asi nebyl rootnutý a z toho usuzuji, že se mi tam nedaří rozbalit nějaký
čistý Android nebo i upravený ani přes CWM bootloader. Stahoval jsem vše
určené pro tento typ, ale končím na problémech s instalací, vždy nějaká
chyba, předpokládám že v právech zápisu.
Pročetl jsem snad vše co jsem našel, ale jsem čím dál více zmatený.

Dokázal byste mě někdo poradit? Nelze jej nějak brutální silou smazat a
dostat do výchozího stavu? Díky.

Martin Hanek