Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

Úterý Listopad 25 22:47:44 CET 2014

No ja zas marne vzpominam, kam bych mohl strcit nejake tuzkovky krome
ovladacu TV atp a svetla na kolo... A svetlo na e-kolo chci vyresit
radikalne, zbyla mi HID xenonova sada z minuleho auta (prasarna no ale
aspon v cockach) a baterka 36V 10Ah to v pohode da, zvlast, kdyz za tmy
jezdim lesem uz z kopce a rekuperuju... Jen napad na vhodny reflektor...