Pentacon Aspectomat j24b

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 25 21:48:16 CET 2014

Dne 25.11.2014 21:31, Alexandra Svobodová napsal(a):
>  Teďka ale bude možnost ji přes matnici vyfotit a do počítače dostat.

Špatné řešení - také jsem to tak dělal, ale promítačka docela vinětuje a
vůbec s tím byla babračka s mizerným výsledkem.
Když byl foťák na automatiku, nezvládalo to měření expozice, při náhledu
na monitoru jsem dělal korekce i 2x-3x. Ale je fakt , že je to už cca 8
let zpátky, s dnešním foťákem by to asi šlo lépe,
nicméně jak jsem psal škoda práce.

Pak jsem se dozvěděl, že v místním fotolabu dělá známý a všechny diáčky
mi oscanoval na profi mašině. I normálně to stojí cca 2kč/ snímek, je ale
nutné dodat holé filmy, tedy vyndat z rámečků a z ochranné slídy. To
byla samo o sobě taky pěkná babračka. Jednou ven, jednou dovnitř.
JaKub