Pentacon Aspectomat j24b

Úterý Listopad 25 21:31:23 CET 2014

Hezký večer,

	tak u Aspectomatu hučí původní chlazení žárovky a motoru, takže nějaké
šumění přídavného chlazení by určitě nebylo na škodu. Já ale stejně mám
nějak raději původní řešení.

	Jinak diapozitivy jsou fajn, není to sice tak pohodlné jako digitál,
ale má to svoje kouzlo. Včetně charakteristické vůně rozžhavené žárovky
vycházející z chladícího systému stroje :-)

	Navíc, z dob dřívějších mají rodiče mnoho diapozitivů a ty si na
počítači nepustím. Teďka ale bude možnost ji přes matnici vyfotit a do
počítače dostat.

Saša Svobodová