zlepenie folie na osvit PCB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 25 21:27:19 CET 2014

Mně ta lepkavost zas tak moc nevadí, většinou mi 3 kusy od jednoho
motivu stačí. Při větším počtu kusů stejně většinou v průběhu času
udělám nějaká drobná vylepšení.

Já to na desku nanáším taky pod vodou.

Ta dioda.cz už nefunguje dost dlouho. Škoda.
Kde to kupujete dneska? Zásoby nejsou nekonečné.
Znám dodavatele ze Slovenska:
http://www.zosilnovace.eu/Fotorezist.htm
Ale tady to bude asi nešikovné s cenou poštovného, předpokládám.
Navíc odkaz na té jejich stránce nežije, takže čert ví, jestli to ještě platí.
Případně možná ještě tady, opět Slovensko:
http://eshop.dpsk.sk/?fotocesta,7

Na eBay to vychází draho.

Jak to řešíte vy?

PL

*************************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 25, 2014 5:53 PM
Subject: Re: zlepenie folie na osvit PCB

Kouknul jsem schvalne na dioda.cz a uz to nefunguje? Je tam jen login.
Proti te lepkavosti pomuze, nechat naneseny rezist po strhnuti folie par
hodin ve tme vyschnout, ja to nanasim na desku dokonce pod vodou, takze
i preventivne to tak nechavam jeste doschnout. Ale pokud se nenecha, nic
se krome poskozeni motivu na pauzaku nestane, pokud se strhne vetsi
plocha toneru, uz byva problem s vyvolanim a musi se to odrbat.