Pentacon Aspectomat j24b

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 25 21:23:07 CET 2014

Rozdíl 4W a 150W je "jen" ( hrubě ) 15dB  :-)

Já jsem byl vloni u spolužáka, který mi promítal diáčky za školních let.
Měl nějakou hodně starou promítačku.
Padla na ni řeč, tak mi ukázal, jak to "vytunil". Koupil nějaký 50W čip
( dneska je to v ceně leepší halogenky) např.
http://aukro.cz/vykonna-50w-led-4000-4500lm-32-34v-bila-i4818423438.html
a místo žárovky tam dal čip. Te napájí z původního trafa, které jenom
usměrnil můstkem.
Sice tam musel dodělat  nějaké chlazení z PC procesoru, takže v tom
trochu šuměl ventilátorek, ale s napájením se nemazlil.
Rovnou z můstku na LED. Funguje mu to , uvidíme časem, já bych zkusil
alespoň změřit proud.

Mimochodem svítilo to výborně, obrázky v lepří kvalitě, než já z
digitálu a starého SVGA projektoru :-(